Bestellen en betalen

Het bestellen van CUBE benodigdheden en overige serviceproducten voor showroomgebruik doe je gemakkelijk via onze serviceshop. Op deze manier kunnen wij op een snelle en efficiente manier de bestellingen verwerken.

Bestel gemakkelijk via jouw eigen account en plaats een bestelling op factuur. Eventuele prijsafspraken worden hierna direct zichtbaar zodra je bent ingelogd in je account.

Stap 1 - Kies het gewenste product

Via onze serviceshop kun je snel en gemakkelijk CO₂-cilinders, filters en accessoires voor gebruik in jouw showroom bestellen. 

Stap 2 – Voeg toe aan winkelmand en log in

Heb je het juiste product gevonden? Voeg vervolgens het artikel toe aan je winkelmand en controleer jouw bestelling. Klik vervolgens op de button 'Afrekenen' om door te gaan naar de volgende stap.

Log vervolgens in met je e-mailadres en wachtwoord. Nog geen account aangemaakt? Klik dan hier om een account aan te maken en stuur een mail naar info@quooker.nl, zodat we jouw account kunnen toevoegen aan de juiste klantgroep. Eventuele prijsafspraken worden hierna direct zichtbaar zodra je bent ingelogd in je account.

Stap 3 – Factuur- en verzendadres

Kies het gewenste fatuur- en bezorgadres waar je jouw bestelling wilt laten leveren. Jouw bestelling wordt de volgende werkdag verwerkt en verzonden.

Wil je een referentienummer of financieel e-mailadres gebruiken? Gebruik hiervoor de juiste velden die tijdens deze stap worden getoond.

Stap 4 – Betalen

Rond je bestelling af door af te rekenen met iDEAL, creditcard of op factuur. Is een van deze opties niet zichtbaar? Neem dan contact op via info@quooker.nl

Bij een succesvolle betaling ontvang je binnen enkele momenten de orderbevestiging van jouw bestelling per mail.

Heb je geen orderbevestiging ontvangen per e-mail? Check voor de zekerheid jouw ongewenste e-mailbox of neem contact op via info@quooker.nl

Stap 5 – Levering

Wij gaan aan de slag met jouw bestelling! Zodra het pakket ons magazijn verlaat, ontvang je een bericht met de track & trace code.

Alle bestellingen worden de volgende werkdag verwerkt.

Bezorging

Levertijd

Je bestelling wordt standaard binnen 2-3 werkdagen geleverd bij een PostNL-pakketpunt of het opgegeven adres.

Zodra jouw bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvang je per e-mail een track & trace code zodat je jouw pakket kunt volgen.

Jouw pakket wordt tot 5 werkdagen bij een PostNL-pakketpunt bewaard. Haal je je bestelling niet binnen deze periode op, dan wordt het pakket automatisch aan ons geretourneerd.

Bezorgmethode

Jouw bestelling wordt door PostNL geleverd. Je kunt voor de volgende verzendmethoden kiezen:

  • Levering aan huis

  • Ophalen bij een PostNL-pakketpunt
    Bekijk de openingstijden en locaties op www.postnl.nl

Verzendkosten

Bestellingen met een totaalbedrag boven de €35 worden gratis verzonden.

Is jouw bestelling onder de €35? Dan betaal je €3,95 aan verzendkosten.

Bestelling niet compleet?

Het kan voorkomen dat je bestelling in twee delen wordt geleverd. Mocht dit het geval zijn, dan ontvang je twee keer een track & trace code. Vaak wordt het tweede deel van je bestelling niet langer dan 1-2 dagen later geleverd.

Heb je maar één track & trace code ontvangen of heb je na twee dagen het pakket nog niet in huis? Neem contact op via info@quooker.nl. We kijken dan gelijk even na of er iets mis is gegaan.

Retourneren

Heb je 4 lege CO₂-cilinders of wil je een ander product van jouw bestelling retourneren? Dit is gemakkelijk en geheel kosteloos. 

De CO₂-cilinders zijn eigendom van Quooker B.V. Met het oog op duurzaamheid en kostenbesparing worden lege cilinders hergebruikt. De lege CO₂-cilinders dienen per set van vier stuks te worden geretourneerd. Retourzendingen van 1 lege cilinder worden niet geaccepteerd of verwerkt door Quooker. Je kunt jouw persoonlijke retoursticker terugvinden achter het verzendlabel op het pakket.

Stap 1: Retoursticker plakken

Met iedere bestelling van een set CO₂-cilinders wordt automatisch een retoursticker meegestuurd. Je kunt de retoursticker terugvinden aan de achterkant van het verzendlabel. Een retourlabel is dus maar eenmalig te gebruiken per set van 4 lege cilinders. 
Heb je geen retoursticker ontvangen of is deze niet meer geldig? Neem dan contact op via info@quooker.nl

Stap 2: Pakket versturen

Je kunt de meegeleverde verzenddoos gebruiken om de set van 4 lege cilinders kosteloos aan ons te retourneren. Plak jouw persoonlijke retoursticker duidelijk zichtbaar op het pakket met de set van 4 lege cilinders.

Retourzendingen waar geen retournummer en/of gegevens op worden vermeld kunnen niet worden verwerkt in ons systeem. Geef het pakket af bij een PostNL-pakketpunt of aan de bezorger van PostNL, zodat zij het pakket kosteloos aan ons kunnen retourneren. 

Stap 3: Bevestiging retourzending

Zodra wij de set van 4 lege cilinders hebben ontvangen en jouw retourzending correct is verwerkt, ontvang je automatisch een e-mail met een bevestiging van jouw retourzending.