Het registreren van mijn Quooker-systeem lukt niet Storingen

Wanneer het niet lukt om je Quooker-systeem te registreren kan dit door verschillende foutmeldingen worden veroorzaakt. Je ontvangt van ons een bevestigingsmail wanneer je registratie wél gelukt is. 

Ik heb een foutmelding bij mijn adresgegevens

- Controleer of je je adresgegevens juist hebt ingevuld.

- Woon je in België? Zorg dan dat je je ook via de Belgische website registreert.

Ik heb een foutmelding bij het serienummer van mijn kokendwaterreservoir

- Wanneer wij onder het kopje ‘Jouw Quooker’ om het serienummer vragen bedoelen wij het serienummer van je  kokendwaterreservoir. Het serienummer begint altijd met 2 of 3 letters en wordt gevolgd door een cijferreeks.

Ik heb een foutmelding bij type kraan

- Staat je type kraan er niet bij? Selecteer dan een willekeurige kraan en maak je registratie verder af. Stuur ons vervolgens een e-mail met daarin het type kraan dat je hebt en je naam, postcode en huisnummer, wij zullen dit dan handmatig in ons systeem aanpassen.

Ik heb een foutmelding bij het serienummer van mijn Quooker CUBE

- Het serienummer van je CUBE begint altijd met CUB en wordt gevolgd door een cijferreeks. Hier zitten geen spaties tussen. Controleer of je het serienummer als volgt hebt ingevoerd: CUB0000000

- Lukt het nog steeds niet om je serienummer juist in te voeren? Registreer je systeem dan zonder CUBE en stuur ons een mail met daarin het serienummer van je CUBE en je naam, postcode en huisnummer. Wij zullen deze dan handmatig toevoegen. Een account kan je vervolgens hier aanmaken.

Ik krijg afbeeldingen te zien wanneer ik op de registreer-knop klik

- Wanneer je Google Chrome gebruikt als internetbrowser komt dit als het goed is niet voor. Wij werken er hard aan om dit ook voor andere internetbrowsers op te lossen. 

Ik heb wél een bevestigingsmail ontvangen maar ik zie mijn Quooker-systeem niet in mijn account

- Heb je een Quooker CUBE en zie je na registratie je systeem niet in je accountomgeving? Kijk dan hier

Ik heb een andere foutmelding of bovengenoemde oplossingen werken niet voor mij 

Heb je te maken met een andere foutmelding of lukt het ondanks bovengenoemde oplossingen nog steeds niet om je te registreren? Stuur ons dan een e-mail met daarin je naam, adres, installatiedatum van je systeem, serienummer van je reservoir(s) en het type kraan dat je hebt. Wij zullen je registratie dan handmatig verwerken.