Service & contact

Snel antwoord nodig op je vraag?

Probleem met je Quooker-systeem? Met onze zelfservice kun je de meeste storingen zelf verhelpen, in slechts een paar minuten.

Veelgestelde vragen

Registeren & garantie

Instructie video's

Downloads & handleidingen

Retourneren

Contact

Veelgestelde vragen

Hoe moet ik het Quooker-systeem onderhouden?

Een Quooker-kraan heeft geen preventief onderhoud nodig. Op het moment dat ...

Waar kan ik onderdelen bestellen?

Onderdelen voor jouw Quooker-systeem kunnen snel en gemakkelijk besteld worden via onze serviceshop ...

Kan ik mijn eigen Quooker-systeem installeren?

De Quooker-kraan en reservoir worden als set geleverd. De handleiding is ...

Algemeen
Aanschaf
Gebruik
Installatie
Onderhoud
Storingen
Product
Energie
Quooker CUBE
Webshop
Mijn Quooker

Garantie

Je hebt twee jaar garantie op Quooker-producten. Registreer je systeem zodat we je beter en sneller kunnen helpen.


Contactformulier

Heb je de oplossing nog niet kunnen vinden? Neem dan contact met ons op via het servicecontactformulier. We gaan er alles aan doen om je te helpen!

Retourneren

Lege cilinders retourneren

De gebruikte lege CO₂-cilinders dienen per set van vier stuks te worden geretourneerd. Je kunt je persoonlijke retourlabel terugvinden in je webshopaccount bij je besteloverzicht.

Foutief besteld product retourneren

Ben je niet tevreden over jouw service artikel of accessoire? Of heb je een verkeerd product ontvangen? Binnen 4 stappen zijn onze producten eenvoudig en kosteloos te retourneren.

Swap-reservoir retourneren

Het oude reservoir stuur je eenvoudig terug in de doos van het Swap-reservoir. Het retourlabel is bijgesloten. Aan de verzending zijn geen kosten verbonden.

Staat je vraag er niet bij?

Mail ons

Contact: contactformulier

Snel antwoord: zelfservice

Bel ons

Onze serviceafdeling is bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 - 12:00 en 14:00 - 17:00. 

0180-420488

Meer info

Een storing is vaak op te lossen door zelf een reset uit te voeren. Dat kan door de volgende stappen te doorlopen:

  1. Zet het reservoir uit door de rode 'Q' bovenop het reservoir in te drukken.
  2. Haal de stekker uit het stopcontact.
  3. Haal het plug-stekkertje uit de rode kap
  4. Doe na 10 seconden het plug-stekkertje weer terug in de kap en doe de stekker weer in het stopcontact. Druk de rode 'Q' in om het reservoir weer aan te zetten.
  5. Controleer, wanneer het lampje continue brandt (het reservoir warmt op), of er na 25 minuten kokend water uit de kraan komt.

Mocht de storing zich na een derde poging nog steeds voordoen, gebruik dan ons service contactformulier of onze zelfservice tool. Als je telefonisch contact wilt opnemen met  onze service afdeling verzoeken wij je het serienummer van zowel het reservoir als de kraan bij de hand te houden. Het serienummer van het reservoir vind je op een transparante sticker net onder de rode kap. Het serienummer van de kraan staat op het witte labeltje aan het snoertje.

Onze serviceafdeling is telefonisch bereikbaar van 09:00-12:00 en 14:00-17:00 via 0180 420488


Bezoek ons

Staalstraat 1

2984 AJ Ridderkerk

Bezoek ons

Staalstraat 1

2984 AJ Ridderkerk

Kom je er niet uit?

Met onze zelfservice kun je de meeste storingen zelf verhelpen.

Heb je al gekeken tussen de veelgestelde vragen?

Kom je liever in contact met één van onze medewerkers?