Snel antwoord nodig op je vraag?

De 5 meest gestelde vragen

  • Hoe moet ik het Quooker-systeem onderhouden?

    Kijk voor meer informatie over onderhoud op onze onderhoudspagina.

    Snel antwoord op jouw vraag? Maak dan gebruik van onze Quooker zelfservice.


  • Waar kan ik onderdelen bestellen?

    Onderdelen voor jouw Quooker-systeem kunnen snel en gemakkelijk besteld worden via onze online serviceshop of via onze serviceafdeling.

    Snel antwoord nodig op jouw vraag? Maak dan gebruik van onze Quooker zelfservice.

    Liever persoonlijk advies? In overleg met een van onze servicemedewerkers wordt vastgesteld welke onderdelen je nodig hebt. Zorg ervoor dat je altijd het serienummer van jouw reservoir bij de hand hebt. Het serienummer kun je aan de bovenzijde op een witte sticker vinden, net onder het rode deksel of op de meegeleverde garantiekaart.


  • Kan ik mijn eigen Quooker-systeem installeren?

    De Quooker kokendwaterkraan en reservoir worden als set geleverd, inclusief duidelijke handleiding en installatiemateriaal. Hetzelfde geldt voor de Quooker CUBE.

    Kijk bij de kraan van jouw keuze voor de bijhorende installatiehandleiding. In onze instructievideo’s leggen we je de installatie stapsgewijs uit.

    Hulp nodig? Klik hier voor onze Quooker zelfservice.

  • Waarom gaat het lampje op mijn reservoir aan en uit?

    Bovenop het Quooker reservoir zit de aan-/ uit schakelaar waarin een rood led lampje zit. Dit lampje zal pulserend (langzaam aan en uit) licht geven als het systeem in stand-by stand staat. Dit betekent dat je Quooker klaar is voor gebruik. Dit pulserende lampje noemen wij de “hartslag” van de Quooker.

    Bij gebruik van de Quooker zal dit lampje continu branden waarmee het systeem aangeeft het water te verwarmen.

    Blijft het rode led-lampje snel en frequent knipperen(2x of 4x met een korte pauze ertussen)? Klik dan hier voor instructies om je Quooker-systeem te resetten.

     

    Snel hulp nodig? Maak dan gebruik van onze Quooker zelfservice.

  • Kun je een waterontharder plaatsen voor je Quooker-systeem?

    Het is mogelijk om een waterontharder te plaatsen voor je Quooker-systeem. Let er wel op dat de waterontharder goed ingesteld staat. Een omgekeerde osmose installatie raden wij af, omdat deze de pH-waarde van het water verlaagd wat ten koste kan gaan van de levensduur van de Quooker. Voor een goed en betrouwbaar advies over waterontharders adviseren wij de volgende leveranciers:

    • Jotem Waterbehandeling  (Vriezenveen)

    • Boshuis Thuis in water   (Vuren)

    • Waterluxe Waterontharders  (Enschede)

Contact

Probleem met je Quooker? Met onze zelfservice kun je de meeste storingen zelf verhelpen, in slechts een paar minuten.

Lukt het niet? Neem dan contact met ons op. Vul ons contactformulier in en we zullen jouw vraag zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. We gaan er alles aan doen om je te helpen!

Tip: Wij vragen in het servicecontactformulier voor technische storingen en defecten om het serienummer van je Quooker. Dit nummer vind je op een sticker aan de voorzijde van het reservoir, net onder het deksel of op de bijgeleverde garantiekaart.

 

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag: 09:00 - 17:00

Telefoonnummer
0180-420488

Garantie

Je hebt twee jaar garantie op Quooker-producten. Registreer je Quooker zodat we je beter en sneller kunnen helpen.

Alle help onderwerpen op een rij

Algemeen
Aanschaf
Gebruik
Installatie
Onderhoud
Storingen
Product
Energie
Professionele markt
Quooker CUBE
Webshop

Staat je vraag er niet bij?

Mail ons

Contact: contactformulier

Snel antwoord: zelfservice

 

Bezoek ons

Bezoekadres:

Staalstraat 1

2984 AJ Ridderkerk

Postadres:

Postbus 155

2980 AJ Ridderkerk