Service & contact

Snel antwoord nodig op je vraag?

Probleem met je Quooker-systeem? Met onze zelfservice kun je de meeste storingen zelf verhelpen, in slechts een paar minuten.

Veelgestelde vragen

Registeren & garantie

Instructie video's

Downloads & handleidingen

Retourneren

Contact

Veelgestelde vragen

Hoe moet ik het Quooker-systeem onderhouden?

Een Quooker-kraan heeft geen preventief onderhoud nodig. Op het moment dat ...

Waar kan ik onderdelen bestellen?

Onderdelen voor jouw Quooker-systeem kunnen snel en gemakkelijk besteld worden via onze serviceshop ...

Kan ik mijn eigen Quooker-systeem installeren?

De Quooker-kraan en reservoir worden als set geleverd. De handleiding is ...

Algemeen
Aanschaf
Gebruik
Installatie
Onderhoud
Storingen
Product
Energie
Quooker CUBE
Webshop
Mijn Quooker

Garantie

Je hebt twee jaar garantie op Quooker-producten. Registreer je systeem zodat we je beter en sneller kunnen helpen.


Contactformulier

Heb je een technische vraag omtrent een storing, defect of onderhoud? Vul het servicecontactformulier in via jouw Mijn Quooker-account. Zorg ervoor dat jouw account compleet is ingevuld. Op deze manier kan onze serviceafdeling jouw vraag snel in behandeling nemen.

Retourneren

Lege cilinders retourneren

De gebruikte lege CO₂-cilinders dienen per set van vier stuks te worden geretourneerd. Je kunt je persoonlijke retourlabel terugvinden in je webshopaccount bij je besteloverzicht.

Foutief besteld product retourneren

Ben je niet tevreden over jouw service artikel of accessoire? Of heb je een verkeerd product ontvangen? Binnen 4 stappen zijn onze producten eenvoudig en kosteloos te retourneren.

Swap-reservoir retourneren

Het oude reservoir stuur je eenvoudig terug in de doos van het Swap-reservoir. Het retourlabel is bijgesloten. Aan de verzending zijn geen kosten verbonden.

Contact opnemen

Vul het juiste contactformulier in voor een snelle afhandeling van jouw vraag.

Meer info

Heb je een technische vraag omtrent een storing, defect of onderhoud? Vul het servicecontactformulier in via jouw Mijn Quooker-account. Zorg ervoor dat jouw account compleet is ingevuld. Op deze manier kan onze serviceafdeling jouw vraag snel in behandeling nemen.

Ik heb al een Mijn Quooker-account. Heb je al een account aangemaakt en wil je een storing melden of technische vraag stellen? Log dan in op jouw account om een servicecontactformulier in te vullen.

Inloggen via Mijn Quooker

Ik heb nog geen Mijn Quooker-account Zijn jouw gegevens nog niet bij ons bekend? Maak dan eerst een account aan om jouw Quooker-producten te registreren. Vul het servicecontactformulier in via je account zodat de serviceafdeling jouw vraag in behandeling kan nemen.

Een account aanmaken

Voor vragen over de status van jouw bestelling, factuur, registratie of de aanschaf van een Quooker-systeem kun je het algemene contactformulier invullen.

Onze serviceafdeling is doordeweeks telefonisch bereikbaar van 09:00-12:00 en 14:00-17:00 via 0180 420488


Bezoek ons

Staalstraat 1

2984 AJ Ridderkerk

Kom je er niet uit?

Met onze zelfservice kun je de meeste storingen zelf verhelpen.

Heb je al gekeken tussen de veelgestelde vragen?

Kom je liever in contact met één van onze medewerkers?