Retourproces service artikelen en accessoires

Heb je een service artikel of accessoire besteld via de webshop en ben je niet tevreden over de aankoop? Of heb je een verkeerd product ontvangen? Volg onderstaande stappen en retourneer je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst.

Stap 1: retour aanmelden

Meld jouw retourzending van een foutief besteld of ontvangen artikel aan via ons returnportal.

Wil je lege cilinders retourneren? Klik dan hier voor meer informatie.



Stap 2: pakket versturen

Voor een correcte retourafhandeling dient het product ongebruikt en onbeschadigd te zijn en indien mogelijk verpakt in de originele verpakking.

Gebruik het retourlabel en plak deze duidelijk zichtbaar op de verzenddoos.

Geef vervolgens het pakket af bij een PostNL-punt zodat zij het pakket kosteloos aan ons kunnen retourneren. Vraag altijd om een verzendbewijs en bewaar deze goed.

Stap 3: bevestiging retourzending

Zodra wij het pakket hebben ontvangen, ontvang je automatisch binnen 10 werkdagen een e-mail met een bevestiging van de retourzending. Hierna ontvang je binnen 3 werkdagen het aankoopbedrag terug op het rekeningnummer waarmee de bestelling is betaald.

Hulp nodig?

Heb je nog vragen over het retourproces? Stuur dan een e-mail naar webshop@quooker.nl