Retourproces service artikelen en accessoires

Heb je een service artikel of accessoire besteld en ben je niet tevreden over de aankoop? Of heb je een verkeerd product ontvangen? Volg onderstaande stappen en retourneer je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst.

Stap 1: retour aanmelden

Meld jouw retourzending van een foutief besteld of ontvangen artikel aan via www.quooker.nl/aanmelden-retour

Let op, dit formulier is niet bedoeld om een retourzending van een complete set van 4 lege cilinders aan te melden. Wil je lege cilinders retourneren? Klik dan hier.

Vul de gevraagde gegevens in, geef aan welke producten je retour stuurt en wat de reden van retour is.

Stap 2: bevestiging per e-mail

Nadat de aanmelding is goedgekeurd, ontvang je binnen 2-3 werkdagen per e-mail een bevestiging per mail. Je ontvangt daarna per mail een retourlabel. Met dit label kun je het pakket kosteloos retourneren bij een PostNL-punt.

Stap 3: pakket versturen

Voor een correcte retourafhandeling dient het product ongebruikt en onbeschadigd te zijn en indien mogelijk verpakt in de originele verpakking.

Gebruik het retourlabel en plak deze duidelijk zichtbaar op de verzenddoos.

Geef vervolgens het pakket af bij een PostNL-punt in de buurt, zodat zij het pakket kosteloos aan ons kunnen retourneren. Vraag altijd om een verzendbewijs en bewaar deze goed.

Stap 4: bevestiging retourzending

Zodra wij het pakket hebben ontvangen en de retourzending correct is verwerkt, ontvang je automatisch binnen 10 werkdagen een e-mail met een bevestiging van uw retourzending. Hierna ontvang je binnen 3 werkdagen het aankoopbedrag terug op het rekeningnummer waarmee de bestelling is betaald.

Hulp nodig?

Heb je nog vragen over het retourneren van serviceartikelen? Stuur dan een e-mail naar webshop@quooker.nl