Bestellen en betalen

Het bestellen van CUBE benodigdheden, service-sets en accessoires doe je gemakkelijk via de webshop. We leggen het even uit.

Wil je een compleet Quooker-systeem bestellen? Ga naar een verkooppunt bij jou in de buurt.

Stap 1 - kies het gewenste product

Via de webshop kun je CO2 cilinders, filters en accessoires bestellen, maar ook vind je alle producten die nodig zijn om jouw Quooker te onderhouden.

Is jouw Quooker toe aan onderhoud? Maak gebruik van onze zelfservice en kijk hoe je zelf aan de slag kunt.

Stap 2 – voeg toe aan winkelmand & log in

Heb je het product waarnaar je opzoek was gevonden? Voeg het gewenste artikel toe aan je winkelmand en controleer de bestelling nog even goed voordat je doorgaat naar het afrekenen.

Log vervolgens in met je e-mailadres en wachtwoord. Nog geen account aangemaakt? Vul jouw gegevens in en maak er gemakkelijk een aan.

Stap 3 – vul gegevens in en kies verzending

Kies het bezorgadres en de gewenste bezorgdatum waarop je jouw bestelling door Post NL wilt laten bezorgen.

Je kunt ervoor kiezen om jouw bestelling aan huis te laten leveren of om het pakket op te halen bij een PostNL-pakketpunt.

Stap 4 – betalen

Rond je bestelling af door af te rekenen met iDEAL of creditcard.

Bij een succesvolle betaling ontvang je binnen enkele momenten de orderbevestiging van je bestelling per mail.

Heb je geen orderbevestiging ontvangen per e-mail? Check voor de zekerheid jouw ongewenste e-mailbox of neem contact op via webshop@quooker.nl

Stap 5 – levering

Wij gaan aan de slag met jouw bestelling! Zodra het pakket ons magazijn verlaat, ontvang je een bericht met de Track & Trace code.

Voor meer informatie over bezorging klik hier.